خبر فوری

برگزاری آزمون تجوید قرآن کریم در مدیریت جهادکشاورزی میناب

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمد سالاری در خصوص جزئیات این خبر، گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان یک دوره آموزش تجوید قرآن کریم در محل این مدیریت با هدف بالابردن سطح آشنایی کارکنان با قواعد تجوید قرآن کریم برگزار گردید.

مدیرجهادکشاورزی میناب، اظهار کرد: یکی از دوره های آموزشی سه ماهه اول سال 97 با توجه به نیاز جامعه و تقاضای کارکنان این مدیریت برگزاری دوره آموزش تخصصی تجوید قرآن کریم با حضور استاد برجسته مهندس عزیز حافظی فرمانده پایگاه بسیج کشاورزی شهیدچمران این شهرستان بود که با استقبال خوب علاقه مندان مواجه و حدود 20نفردر این دوره شرکت نموده که جلسات  این دوره در طول ماه مبارک رمضان برگزار شد و بعد از پایان دوره جهت ارزیابی  شرکت کنندگان آزمونی برگزار گردید.

سالاری، خاطرنشان کرد:  این آزمون در صبح چهارشنبه 23/3/97 ساعت 7در سالن اجتماعات این مدیریت برگزار گردید که بعد از بررسی و مشخص شدن نتیجه آزمون برای شرکت کنندگانی که امتیاز لازم را کسب کرده باشند گواهی پایان دوره صادر می گردد .

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید