خبر فوری

جاده‌های استان سمنان طی تعطیلات عید فطر حوادث فوتی نداشت

به گزارش هرمزبان به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ تقی کبیری رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه خوشبختانه حادثه فوتی طی تعطیلات عید فطر در محورهای استان سمنان گزارش نشده است، گفت: تنها در چند حادثه تصادف جرحی در محورهای استان به ثبت رسید که با حضور به موقع نیروهای هلال احمر و پلیس راه مشکل برطرف شده است.

وی بابیان اینکه ترافیک در محورهای استان سمنان عادی و روان است، افزود: ترافیک در جاده‌های فرعی و روستایی (مناطق خوش آب‌وهوا) به نسبت روزهای گذشته پر حجم‌تر خواهد بود که از مسافران و شهروندان تقاضا داریم با رعایت سرعت مطمئن در این محورها تردد کنند.

سرهنگ کبیری اضافه کرد: با توجه به اینکه 60 درصد حوادث رانندگی را واژگونی ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان شامل می‌شود لذا استراحت یک ربع بعد از دو ساعت رانندگی به مسافران توصیه می‌شود.

انتهای پیام / گ

حادثه فوتی طی تعطیلات عید فطر در محورهای استان سمنان گزارش نشده است    

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید