خبر فوری

بازتاب انتقاد و محکومیت نایک توسط ملی‌پوشان ایران به رسانه‌ آمریکایی کشیده شد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس، شب گذشته پس از پیروزی ایران مقابل مراکش در اولین بازی جام جهانی 2018 روسیه، برخی از بازیکنان در خصوص تحریم نایک سخن گفتند که این مسئله باعث شد تا رسانه آمریکایی ESPN گزارشی در این خصوص منتشر کند. 

کریم انصاری فرد پس از بازی اظهار داشت: کار نایک، ما را قوی‌تر کرد. صحبت زیادی ندارم ولی به عنوان یک فوتبالیست می‌گویم که نباید مشکلات سیاسی و دیپلماتیکی با ورزشی مقایسه شود. 

علیرضا جهانبخش نیز گفت: راستش اصلا برای ما اهمیتی نداشت. کاری که آنها با ما کردند یک مقدار بی‌احترامی بود. ما در این خصوص جلسه‌ای با دیگر بازیکنان داشتیم و در این رابطه صحبت کردیم و به نظرم سیاست کاری با ورزش و فوتبال ندارد. این بازی به این زیبایی نباید با چنین چیزهای درگیر شود. این کاری بود که متاسفانه این برند انجام داد، مسئولیت این کار پای خودشان است ولی تصویری که برای 80 میلیون ایرانی ساختند قشنگ نیست. 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید