خبر فوری

اجرای طرح اوقات فراغت در کانون پرورش فکری سیریک

کلثوم رئیسی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سیریک در گفتگو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، گفت: طرح اوقات فراغت در سیریک از دوم تیرماه برگزار می‌شود.
وی افزود: کلاس‌های اوقات فراغت در سه رشته فرهنگی، هنری و ادبی برگزار می‌شود.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سیریک برگزاری کلاس‌های چرم دوزی، خیاطی، نمد دوزی، نقاشی، هنر‌های دستی بومی، سفالگری و نوشتن خلاق را از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان عنوان کرد.
کلثوم رئیسی گفت: امسال برنامه ریزی‌هایی برای برگزاری این طرح در ۴ روستا و شهر بندر گروک انجام شده که در تلاش برای تحقق آن هستیم.
وی افزود: با هماهنگی صورت گرفته با شهرداری شهر بندرگروک وضعیت مکان و مربی برای اجرای این طرح مشخص شده است.
مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سیریک گفت: ساعت برگزاری کلاس‌ها برای اعضای ثابت ۸ صبح تا ۱۳ و برای کلاس‌های ویژه تابستان از ۹ تا ۱۳ است.
کلثوم رئیسی افزود: علاقمندان برای شرکت در کلاس‌های تابستانی اوقات فراغت می‌توانند تا پایان خرداد به کانون پرورش فکری مراجعه کنند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید