خبر فوری

تور انقلاب در بندرعباس برگزار شد+تصاویر

هرمزبان:تور انقلاب به مناسبت ایام فرخنده سی و هفتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با هدف ضرورت اشاعه ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب به نسل امروز، ویژه مدارس شهر بندرعباس از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، عصر امروز به‌منظور اشاعه ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب به نسل سوم، ویژه برنامه تور انقلاب با حضور در مدارس مقطع متوسطه شهر بندرعباس از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس برگزار شد.

محمدمهدی جهانبخش مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس در این باره گفت: برگزاری تورهای انقلاب با هدف معرفی نمادهای انقلاب در این شهر و بازگویی اتفاقات آن زمان به دانش‌آموزان در ایام دهه مبارک فجر از سوی شاهدان عینی آن وقایع صورت گرفته است.

وی افزود: این تور که با همکاری دبیرستان دخترانه مکتب الزهرا(س) آموزش و پرورش ناحیه دو انجام شد، دانش‌آموزان پایه اول دبیرستان این مدرسه با حضور در تور انقلاب و گشت در سطح شهر با اتفاق‌ها و خاطرات زمان انقلاب که در شهر بندرعباس رخ داده بود آشنا شدند.

حسن مهران‌پور از یادگاران دوران مبارزات علیه رژیم ستم‌شاهی روایت‌گر خاطرات شیرین روز‌های انقلاب بود که با استقبال دانش‌آموزان همراه بود و به مدت دو ساعت به طول انجامید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

کد خبر: 3639

 

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید