خبر فوری

ادارات کل ستادی استانداری نظارت مستمر بر عملکرد دستگاه های اجرایی استان داشته باشند

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در  هرمزگان، محمدباقر کشفی در نشست با مدیرکل و کارکنان اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری هرمزگان یکی از الزامات مهم برای مدیران و کارکنان را آشنایی با وظایف و ماموریت ها دانست و بیان داشت: مدیران و کارکنان استانداری به عنوان دستگاه عالی حاکمیت در استان باید با ماموریت های خود آشنا باشند تا بتوانند به نحواحسن کارها را انجام دهند و اهداف را محقق سازند.

وی ادامه داد: دستورات و خواسته های استاندار باید در اولویت کار مدیران قرار گیرد و به طور جدی این دستورات اجرایی و تا حصول نتیجه پیگیری شود و هرکدام از مدیران با جدیت تمام در راستای این اهداف و همچنین وظایف ذاتی مجموعه خود، اعمال مدیریت نمایند.

مشاور عالی استاندار هرمزگان با بیان اینکه هدف پیشرفت استان هرمزگان است، افزود: موفقیت مجموعه دولت در استان افزایش رضایتمندی مردم و تقویت اعتماد عمومی نسبت به حاکمیت را در پی خواهد داشت.

کشفی خواستار بازبینی در روش های اجرای کار از سوی مدیران و کارشناسان دستگاه ها به خصوص در مجموعه استانداری شد و عنوان کرد: استفاده از شیوه های بدیع و نوآوری و خلاقیت از الزامات کار است چون روش های قدیمی دیگر پاسخگو نیست.

وی تاکید کرد: ضرورت دارد برای دستیابی به موفقیت، آموزش دائم و مستمر نیروی انسانی دستگاه ها و سازمان ها مورد توجه باشد و برگزاری دوره های آموزشی توجیهی و عملیاتی در دستور کار قرار گیرد.

دستیار ارشد استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: باید از روزمرگی و برنامه روزی به سمت برنامه ریزی و داشتن افق گام برداریم و از انجام کارهای تکراری بی اثر و بی خاصیت بپرهیزیم که اگر با این شیوه کارها صورت گیرد، طرح های بزرگ و اقدامات اساسی در استان قابل اجراست.

کشفی نظارت را از الزامات سلامت کار در ادارات دانست و تصریح کرد: ادارات کل ستادی استانداری باید نظارت مستمر بر عملکرد و فعالیت های دستگاه های اجرایی استان داشته باشند که اداره کل بازرسی استانداری تکالیف مهمی در این زمینه بر عهده دارد.

وی اضافه کرد: موضع دستگاه عالی دولت در استان نباید ضعیف باشد بلکه مدیران استانداری باید مقتدرانه و جدی عمل کنند.

مدیرکل حوزه استاندار هرمزگان تکریم ارباب رجوع در دستگاه ها و به خصوص استانداری را مورد تاکید قرار داد و افزود: ما باید خود را خادم مردم بدانیم و بر این اساس خوش رویی و رفتار مناسب و برخورد اقناعی با مراجعه کنندگان به ادارات باید به عنوان یک اصل مهم مورد توجه باشد.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید