×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
ادارات کل ستادی استانداری نظارت مستمر بر عملکرد دستگاه های اجرایی استان داشته باشند

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در  هرمزگان، محمدباقر کشفی در نشست با مدیرکل و کارکنان اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری هرمزگان یکی از الزامات مهم برای مدیران و کارکنان را آشنایی با وظایف و ماموریت ها دانست و بیان داشت: مدیران و کارکنان استانداری به عنوان دستگاه عالی حاکمیت در استان باید با ماموریت های خود آشنا باشند تا بتوانند به نحواحسن کارها را انجام دهند و اهداف را محقق سازند.

وی ادامه داد: دستورات و خواسته های استاندار باید در اولویت کار مدیران قرار گیرد و به طور جدی این دستورات اجرایی و تا حصول نتیجه پیگیری شود و هرکدام از مدیران با جدیت تمام در راستای این اهداف و همچنین وظایف ذاتی مجموعه خود، اعمال مدیریت نمایند.

مشاور عالی استاندار هرمزگان با بیان اینکه هدف پیشرفت استان هرمزگان است، افزود: موفقیت مجموعه دولت در استان افزایش رضایتمندی مردم و تقویت اعتماد عمومی نسبت به حاکمیت را در پی خواهد داشت.

کشفی خواستار بازبینی در روش های اجرای کار از سوی مدیران و کارشناسان دستگاه ها به خصوص در مجموعه استانداری شد و عنوان کرد: استفاده از شیوه های بدیع و نوآوری و خلاقیت از الزامات کار است چون روش های قدیمی دیگر پاسخگو نیست.

وی تاکید کرد: ضرورت دارد برای دستیابی به موفقیت، آموزش دائم و مستمر نیروی انسانی دستگاه ها و سازمان ها مورد توجه باشد و برگزاری دوره های آموزشی توجیهی و عملیاتی در دستور کار قرار گیرد.

دستیار ارشد استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: باید از روزمرگی و برنامه روزی به سمت برنامه ریزی و داشتن افق گام برداریم و از انجام کارهای تکراری بی اثر و بی خاصیت بپرهیزیم که اگر با این شیوه کارها صورت گیرد، طرح های بزرگ و اقدامات اساسی در استان قابل اجراست.

کشفی نظارت را از الزامات سلامت کار در ادارات دانست و تصریح کرد: ادارات کل ستادی استانداری باید نظارت مستمر بر عملکرد و فعالیت های دستگاه های اجرایی استان داشته باشند که اداره کل بازرسی استانداری تکالیف مهمی در این زمینه بر عهده دارد.

وی اضافه کرد: موضع دستگاه عالی دولت در استان نباید ضعیف باشد بلکه مدیران استانداری باید مقتدرانه و جدی عمل کنند.

مدیرکل حوزه استاندار هرمزگان تکریم ارباب رجوع در دستگاه ها و به خصوص استانداری را مورد تاکید قرار داد و افزود: ما باید خود را خادم مردم بدانیم و بر این اساس خوش رویی و رفتار مناسب و برخورد اقناعی با مراجعه کنندگان به ادارات باید به عنوان یک اصل مهم مورد توجه باشد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true