خبر فوری

ابوالقاسم حسین پور مدیر کل دفتر کنترل سیلاب و آبخوانداری کشور شد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان وی با تحصیلات کارشناس ارشد آبخیزداری و با دو دهه فعالیت و تلاش موثر در زمینه اجرایی آبخیزداری پیش از این سوابقی از قبیل رییس اداره اجرایی آبخیزداری و بیش از 7 سال نیز معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان بوده است

دبیر کمیته فنی منابع طبیعی استان و همکاری در اجرای ۱۶ طرح پژوهشی و تحقیقاتی و تالیف کتاب دانش بومی آبخیزداری در هرمزگان از دیگر سوابق نامبرده می باشد.

حسین پور در زمان تصدی معاونت آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان بارها عناوین برتر کشوری را در ارزیابی عملکرد آبخیزداری استان ها کسب نموده بود.

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ضمن تبریک به ایشان مطمئن است با توجه به حسن سابقه تجربی و علمی منشاء اثر و خیر و برکت در آبخیزداری کشور خواهد شد.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید