خبر فوری

برگزاری کارگاه های آموزشی «تربیت مربی کودک و نوجوان» در سیریک

هرمزبان:مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری موعود(عج) روستای روتان بخش بمانی شهرستان سیریک از برنامه ریزی جهت برگزاری کارگاه های آموزشی «تربیت مربی کودک و نوجوان» با موضوع مفاهیم و قصص قرآنی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، میثم رییسی، مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری موعود(عج) روستای روتان بخش بمانی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در هرمزگان گفت: به مناسبت فرارسیدن دهه فجر و به منظور ارتقا دانش و مهارت مربیان قرآنی کانون های مساجد، مربیان مهد کودک ها و پیش دبستانی ها، کارگاه های آموزشی «تربیت مربی کودک و نوجوان» با موضوع مفاهیم و قصص قرآنی در شهرستان سیریک برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این دوره ها به همت کانون فرهنگی هنری موعود(عج) و با همکاری کانون ولایت عشق، واحد خواهران کانون ها و آموزش و پرورش سیریک برگزار می شود، افزود: این کارگاه ها در روزهای 17 و 18 بهمن ماه جاری برپا خواهد شد.

به گفته رییسی، شرکت کنندگان در این کارگاه های آموزشی، راهکارهای انتقال سهل و آسان، مفاهیم و قصص قرآنی و همچنین دستاوردهای انقلاب اسلامی به کودکان و نوجوانان زیر نظر حجت الاسلام احمدرضا محمدی، کارشناس مباحث قرآنی حوزه کودک و نوجوان اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم را فرا می گیرند.

وی عنوان کرد: نخستین کارگاه، هفدهم بهمن ماه به میزبانی کانون فرهنگی هنری ولایت عشق ویژه مربیان قرآنی در روستای شهید مردان برگزار می شود.

این فعال فرهنگی اضافه کرد: دومین کارگاه آموزشی «تربیت مربی کودک و نوجوان» با موضوع مفاهیم و قصص قرآنی 18 بهمن در مرکز شهر سیریک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری شبستان

کد خبر: 3626

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید