خبر فوری

کشف آسانسورهای قاچاق در حاجی آباد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان سرهنگ "بیژن بارسالاری" ، با اعلام این خبر گفت: مأموران انتظامی شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی کشنده مشکوک که با توجه به حالات روحی و روانی راننده خودرو، برابر مقررات متوقف و به داخل یگان منتقل شد.

وی افزود: مأموران در بازرسی از تریلی مذکور ۱۴ دستگاه آسانسور و متعلقات آن فاقد هرگونه مدارک گمرکی را کشف کردند.

سرهنگ بارسالاری با اشاره به اینکه ارزش تقریبی محموله مکشوفه بنا به نظر کارشناسان 12 میلیارد ریال برآورد شده، تصریح کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه پدیده قاچاق به اقتصاد کشور ضربه می زند، اظهار داشت: تمام سعی و تلاش پلیس بر این است با همکاری و همدلی مردم و دیگر سازمان های مرتبط بتواند این پدیده را به حداقل رساند، محل های دپو قاچاق را شناسایی و به صورت ریشه ای این آسیب و معضل را برطرف کند.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید