خبر فوری

مأموریت لاریجانی به کمیسیون امنیت برای پیگیری دستورات هسته‌ای امام‌خامنه‌ای

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 20‌خرداد) پارلمان در نطق میان‌دستور خود ضمن تقدیر از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس امسال، گفت: راهپیمایی روز قدس امسال عظمت و اراده ملت در پایبندی به راه امام(ره) را نشان داد.

بیشتر بخوانید:

آیا خروج آمریکا از برجام مانع گزارش‌دهی وزارت‌خارجه به مجلس می‌شود؟

یک نماینده مجلس: اقدامات ایران برای غنی‌سازی تا 190 هزارسو خلاف برجام نیست

وی در بخش دیگری از سخنانش به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم سالروز ارتحال امام(ره) اشاره و تأکید کرد: فرمایشات ایشان درباره مسائل هسته‌ای به‌موقع بود و آقای صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی باید با جدیت این دستورات را اجرا کند.

رئیس مجلس همچنین به کمیسیون امنیت ملی پارلمان مأموریت داد که دستورات رهبر معظم‌انقلاب درباره موضوع هسته‌ای را به صورت مستمر پیگیری کند و اقدامات لازم در جهت تحقق آن را انجام دهد.

این خبر تکمیل می‌شود…

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید