خبر فوری

وداع تلخ نبرد با جام ستارگان/ نماینده حاجی آباد فینالیست شد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،تیم شهید شریعت سیدجوذر حاجی آباد با شکست تیم نبرد بندرعباس به فینال نخستین دوره مسابقات فوتبال جام ستارگان هرمزگان صعود کرد.
در نخستین بازی مرحله نیمه نهایی این رقابت ها دیشب تیم شهید شریعت سیدجوذر حاجی آباد در دیداری جذاب و تماشایی و در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۳ از سد تیم پرمهره و مدعی نبرد بندرعباس گذشت و فینالیست شد.
مسابقه دو تیم در وقت های قانونی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.
بدین ترتیب تیم نبرد بندرعباس که با در اختیار داشتن بازیکنان سرشناس خود را به عنوان یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی مطرح کرده بود با شکست مقابل نماینده حاجی آباد وداع تلخی با جام ستارگان داشت.

این تیم در مرحله گروهی با ۳ برد متوالی و کسب ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه نخست جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کرد.

ضمن اینکه نماینده حاجی آباد نیز در مرحله گروهی این رقابت ها با ۱ برد، ۱ مساوی، ۱ باخت و کسب ۴ امتیاز به عنوان تیم دوم گروه دوم راهی مرحله نیمه نهایی شد.
در دیگر مسابقه این مرحله از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه امشب تیم پرمهره و مدعی ستارگان احمدی به مصاف خواجه عطا بندرعباس می رود.
نخستین دوره مسابقات فوتبال جام ستارگان هرمزگان ویژه ماه مبارک رمضان با شرکت ۸ تیم و با حضور چهره های مطرح فوتبال استان در ورزشگاه تختی بندرعباس در حال برگزاری است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید