خبر فوری
هرمزبان:بررسی قیمت طلا و سکه در هفته گذشته نشان می‌دهد هر گرم طلا ۱۸ عیار افزایش قیمت ۷ هزار و ۷۱۰ تومانی، سکه بهار آزادی افزایش ۱۲۵ هزار تومانی و سکه امامی افزایش ۱۲۴ هزار تومانی داشته است.

ادامه افزایش قیمت طلا و سکه در بازار / سکه بهار آزادی رکورددار شد + نمودار قیمت

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، بررسی هفتگی قیمت طلا نشان می‌دهد هر گرم طلا ۱۸ عیار هفته گذشته را با افزایش قیمت پشت سر گذاشت، به گونه‌ای که ابتدا هفته را با رقم ۱۸۹ هزار و ۲۰۰ تومان آغاز کرد، در دومین روز از هفته با افزایش قیمت به رقم ۱۹۱ هزار و ۴۰ تومان رسید، در ادامه همین روند در دوشنبه سومین روز از هفته رقم ۱۹۳ هزار تومان را تجربه کرد.

پس از آن شیب افزایش قیمت طلا افزایش یافت به گونه‌ای که در روز سه شنبه به رقم ۱۹۸ هزار و ۸۰ تومان معامله شد، در روز پس از آن با افت قیمت در محدوده ۱۹۶ هزار و ۹۱۰ تومان خرید و فروش شد و در نهایت در آخرین روز از هفته با ثبات قیمت نسبت به روز گذشته در همان رقم ۱۹۶ هزار و ۹۱۰ تومان خرید و فروش شد.

اختلاف قیمت اولین و آخرین روز هفته نشان دهنده افزایش ۷ هزار و ۷۱۰ تومانی هر گرم طلا ۱۸ عیار طی مدت هفته گذشته بوده است.     بررسی هفتگی قیمت طلا و سکه     قیمت سکه بهار آزادی در اولین روز از هفته به رقم ۱ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان معامله شد، در دومین روز از هفته و با در پیش گرفتن روند صعودی در مبلغ ۱ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

در روز دوشنبه و با در ادامه روند صعودی، سکه بهار آزادی به قیمت ۲ میلیون و ۲۰ هزار تومان رسید، در روز سه‌شنبه به قیمت ۲ میلیون و ۶۰ هزار تومان معامله شد.

در روز چهارشنبه با ادامه رشد قیمت به رقم ۲ میلیون و ۹۰ هزار تومان رسید که این رقم بیشترین میزان در هفته گذشته بود است.

در نهایت سکه بهار آزادی در آخرین روز از هفته با افت قیمت به رقم ۲ میلیون و ۸۵ هزار تومان خرید و فروش شد.

اختلاف قیمت سکه بهار آزادی در هفته گذشته نشان دهنده افزایش ۱۲۵ هزار تومانی قیمت آن در بازار بوده است.     بررسی هفتگی قیمت طلا و سکه   سکه امامی در ابتدا هفته به قیمت ۲ میلیون و ۳۱ هزار تومان فروخته شد، در تاریخ ششم خرداد ماه با رشد قیمت به رقم ۲ میلیون و ۴۵ هزار تومان رسید.

پس از آن با ادامه رشد قیمت، به بازه قیمتی ۲ میلیون و ۷۷ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد، در هشتمین روز از خرداد ماه با ادامه روند صعودی در مبلغ ۲ میلیون و ۱۴۵ هزار تومان معامله شد.

پس از آن با کند شدن شیب افزایش قیمت به مبلغ ۲ میلیون و ۱۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان رسید و در نهایت در آخرین روز از هفته به مبلع ۲ میلیون و ۱۵۵ هزار تومان خرید و فروش شد.

اختلاف قیمت اولین و آخرین روز از هفته نشان دهنده افزایش ۱۲۴ هزار تومانی قیمت سکه امامی در بازار بوده است.     بررسی هفتگی قیمت طلا و سکه    

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید