خبر فوری

افتتاح 5 پروژه عمرانی در اولین روز دهه فجر در شهرستان میناب

هرمزبان:5 پروژه عمرانی در اولین روز دهه فجر با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان ، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در شهرستان میناب افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، مسعود دالمن در اولین روز دهه فجر ضمن شرکت در مراسم زنگ انقلاب در آیین افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان میناب شرکت نمود و اظهار کرد : به برکت انقلاب اسلامی ایران در بخش های مختلف علمی ، عمرانی و غیره در بین کشور های جهان جز پنج کشور یا ده کشور هستیم .

وی با اشاره به جایگاه سواد قبل از انقلاب و اکنون گفت : بیش از 90 در صد از جمعیت کشور باسواد هستند و از خدمات آموزشی برخوردار هستند .

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان همچنین با بیان این مطلب که جاده های استان و به ویژه میناب بندرعباس قبل از انقلاب جاده خوبی نبود الحمد الله امروزبه برکت انقلاب اسلامی و با تلاش دولت تدبیر و امید شاهد اتمام احداث این بزرگراه هستیم .

وی تصریح کرد : نسل امروز با الگو گرفتن از شهدا ایران اسلامی و فرمایشات امام خمینی (ره ) و مقام معظم رهبری در جهت توسعه کشور وانتقال به نسل آینده گام بر دارد.

علیرضا پاکدامن نیز در آیین افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان میناب گفت: بیش از 50 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال در دهه فجر در شهرستان میناب افتتاح خواهد شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب افزود: امروز 5 پروژه شامل افتتاح دبستان 6 کلاسه برکت کردر رضوی ، دبستان 6 کلاسه چهکار،ساختمان بخشداری بندزرک، توسعه شبکه برق شهرستان میناب به طول 5 کیلومتر ، مرغداری دمشهر با اعتبار بالغ بر 91 میلیارد ریال افتتاح شد.

شایان ذکر است : در اولین روز دهه فجر دیدار مسئولان با امام جمعه شهرستان میناب ،نواختن زنگ انقلاب ، رژه موتوری از فرودگاه تا گلزار شهدای ، غباروبی و تجدید میثاق با شهدا از دیگر برنامه های بود که در شهرستان میناب برگزار شد.

منبع: میناب نیوز/روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب

کد خبر: 3588

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید