خبر فوری

پلمپ یک باب نانوایی و یک واحد کارگاه قنادی در شهرستان جاسک

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان دکتر ابراهیمی بیان کرد: با آغاز ماه مبارک رمضان، طرح بازدید بازرسین بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان جاسک با هدف حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه و روزه داران و همچنین ایمنی آب و مواد غذایی در سطح عرضه به منظور کاهش و کنترل بیماری های مرتبط با آب و غذا آغاز شده است.

وی افزود: طرح تشدید نظارت بهداشتی توسط بازرسین بهداشت محیط از ابتدای ماه مبارک رمضان جهت کنترل مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی به ویژه زولبیا و بامیه و آش فروشی ها آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

معصومه امیرمحمودی، مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک با اعلام این خبر گفت: با وجود تذکراتی که از سوی بازرسان بهداشت محیط در بازدیدهای قبلی به متصدیان این دو صنف ابلاغ شده بود، هیچ گونه اقدامی جهت رفع مشکل صورت نگرفته و همچنان در شرایط غیر بهداشتی به تولید مواد غذایی می پرداختند که نتیجه آن پلمپ این دو واحد بود.

وی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان، نانوایی ها و قنادی ها از جمله مراکز عرضه مواد غذایی هستند که بیشترین تعداد مراجعان و مشتریان را دارند؛ بنابراین این مرکز قبل از شروع ماه رمضان طرح ویژه ای را تحت عنوان طرح تشدید کنترل بهداشتی به مرحله اجرا درآورد تا با رفع نواقص احتمالی، شاهد عرضه زولبیا و بامیه و نیز نان سالم و با کیفیت به شهروندان این شهرستان باشیم.

امیرمحمودی از شهروندان خواست هرگونه موارد متخلف بهداشتی را با سامانه 190 در میان گذاشته تا پیگیری های لازم صورت گیرد. گفتنی است در این بازدیدها، یک عمده فروشی نیز در این شهرستان پلمپ شد.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید