خبر فوری

تشکیل بیش از ۲۴۶ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز در هرمزگان

سرهنگ علی اصغر خرم روی فرمانده مرزبانی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،گفت: طی یک ماه گذشته ۲۴۶ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز به ارزش بیش از ۴۳۲ میلیارد ریال در هرمزگان تشکیل شده است.
وی افزود: از این تعداد  ۵۰ فقره پرونده بالای یک میلیارد ریال و ۱۹۶ فقره زیر یک میلیارد ریال است.
فرمانده مرزبانی هرمزگان گفت: در این مدت انواع کالای قاچاق شامل سوخت، مواد مخدر، سیگار، اجناس خوراکی، انواع نوشیدنی، انواع لوازم خانگی، ثوب البسه، لوازم آرایشی و بهداشتی، برنج و شکر و چای است.
سرهنگ علی اصغر خرم روی افزود: در این زمینه ۲۷۷ متهم دستگیر و ۲۲۹ فروند شناور و ۶۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت حامل کالای قاچاق در مرز‌های استان شناسایی و توقیف شده است.
وی از مرزنشینان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پاسگاه‌های مرزی ساحلی اطلاع دهند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید