خبر فوری
وعده های انتخاباتی نامزدهای نمایندگی هرمزگان را به ما بفرستید

وعده های انتخاباتی نامزدهای نمایندگی هرمزگان را به ما بفرستید

هرمزبان: شما می توانید وعده های تبلیغاتی نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی را به صورت مستند (صوت یا فیلم) به هرمزبان ارسال نمایید.

به گزارش سرویس انتخابات پایگاه خبری هرمزبان، هر کاندیدای نمایندگی مجلس برای جذب رأی و نظر مردم علاوه بر ارائه سوابق کاری و بیان توانمندی ها، وعده هایی به مردم ارائه می دهد.

گاه این وعده ها معقول و در حیطه وظایف و اختیارات نمایندگی مجلس است و گاه خارج از محدوده اختیارات. در اینجاست که مستند سازی وعده های کاندیداها دو فایده عمده خود را روشن می نماید: اول آنکه از ارائه وعده های خارج از حدود اختیارات نماینده جلوگیری می کند _چرا که موجب بی اعتمادی مردم به چنین فردی می شود_ و دیگر آنکه مستند سازی وعده ها راه را بر انکار بسته و نماینده منتخب ناگزیر به تلاش در جهت تحقق وعده اش می شود. چراکه اگر نماینده منتخب کاری در جهت تحقق وعده اش نکند، دیگر نمی تواند امیدی به پیروزی در رقابت های دیگر داشته باشد.

شما می توانید وعده های کاندیدهای نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی _در حوزه های انتخابی استان هرمزگان_ را به روش های زیر به هرمزبان بفرستید:

1- شماره تلفن 09363564887 را در گوشی موبایل خود ذخیره کنید و فقط از طریق نرم افزار تلگرام،صوت و تصاویر (فیلم و عکس) و سوژه‌های خود را برای ما ارسال نمایید.

2- از طریق آی دی @hormozbanir وارد تلگرام شده و برای ما ارسال کنید.

3- سوژه های خود را به ایمیل hormozban@gmail.com بفرستید.

شایان ذکر است برای دریافت اخبار ما و عضویت در کانال تلگرامی هرمزبان کافی است روی لینک زیر کلیک کنید:

hormozban.ir/sn1

با تشکر

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید