خبر فوری

برگزاری نشست های هم اندیشی در راستای حفاظت از منابع آب شهرستان رودان

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان ، دراین نشست‌ ها که با هدف ترویج سیاست‌ها و برنامه‌های طرح احیاء و تعادل بخشی ، آگاهی بخشی و فرهنگ سازی درمیان کشاورزان و بهره برداران شهرستان رودان برگزار گردید ؛ پس از تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های طرح احیا و تعادل‌بخشی منابع آب ، افراد مورد اعتماد کشاورزان مشکلات و پیشنهادات خویش را در زمینه مدیریت منابع آب بیان کردند.

در ادامه مدیر منابع آب شهرستان رودان ، حفاظت و مصرف بهینه منابع آب را لازمه دستیابی به توسعه پایدار ذکر کرد و افزود:  تحقق این امر تنها با مشارکت کشاورزان و بهره ‌برداران در آگاهی بخشی عمومی و فرهنگ‌سازی امکانپذیر است. در شرایط کنونی باید همه افراد از فرصتها و امکانات خود جهت فرهنگ سازی مصرف بهینه آب استفاده کنند و مشکل کمبود آب را احساس نمایند.

وی با اشاره به اینکه دغدغه ما از آب کشاورزی به آب شرب مردم منتقل شده خواستار توجه بیش از پیش مردم و بهره برداران به این مسأله شد و از اعضای نماینده کشاورز خواست این مشکل را در میان بهره براران به خوبی آگاهی رسانی کنند.

 

 

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید