خبر فوری

نانوایی متخلف در شهرستان سیریک پلمپ شد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،دکتر غلام رحیمی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک گفت: یک واحد نانوایی در شهرستان سیریک پیرو شکایت مردمی و تذکرات شفاهی برای رفع نواقص بهداشتی پلمپ شد.

وی افزود: واحد متخلف بعد از فک پلمپ، فقط در صورت رفع نواقص بهداشتی مجاز به شروع فعالیت است.

عبدالکریم احمدی، کارشناس بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک با اشاره به ضرورت رعایت موازین بهداشتی در تهیه و پخت نان گفت: رعایت بهداشت در پخت نان امری مهم برای حفظ سلامت است که انتظار می‌رود متصدیان نانوایی، برای حفظ سلامت عموم شهروندان نسبت به رعایت تمامی مقررات بهداشت محیط در محل کار خود اهتمام لازم را به عمل‌آورند.

احمدی افزود: طبق دستورالعمل رسیدگی به تخلفات بهداشتی، در بازدید روزانه بازرسین بهداشت محیط، در صورت مشاهده تخلف و نواقص، آموزش‌های لازم  برای رفع آن ارائه خواهند داد که در صورت  رفع نکردن نواقص با وجود آموزش، تذکرات شفاهی بازرسین و اخطاریه کتبی، اقدام به پلمپ واحد صنفی خواهند کرد.

وی گفت: بازدید‌های کارشناسان بهداشت محیط، به صورت اولویت بندی است و واحد‌های نانوائی از اولویت‌های اول هستند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید