خبر فوری

هرمزگان رتبه اول کشور در جذب سرمایه‌گذار

هرمزبان:رئیس اداره طرح و برنامه سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: یکی از شاخص های مهم در استان هرمزگان پس از برجام، جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی است.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، مجتبی برخورداری بر ضرورت برنامه ریزی و بسترسازی برای جذب سرمایه گذار خارجی و داخلی در بخش طرح های صنعتی با نگرش به نیازهای منطقه تاکید کرد و افزود: پس از برجام ، فرصتی بی نظیر برای رشد اقتصادی و افزایش تولید در استان هرمزگان ایجاد شده است.

وی با اشاره به جذب سرمایه گذار در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در شش ماه نخست سال جاری ۸۹ طرح در حوزه صنعت با حجم سرمایه گذاری قریب به ۷۰ هزار میلیارد ریال در استان جذب شده است.

برخورداری در ادامه گفت: با وجود تحریم ها در شش ماهه نخست سال استان هرمزگان توانست در جذب سرمایه گذار مقام اول در کشور را کسب کند. برای جذب سرمایه گذاران در استان، لیست طرح های مورد نیاز در پرتال سازمان جهت اطلاع عموم قرار داده شده است.

کد خبر: 3557

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید