خبر فوری

کشف یک تن و 400 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس هرمزگان و بوشهر

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان سردار "عزیزاله ملکی" ،اظهار داشت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و دریافت اخباری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط گروهی از سوداگران مرگ، که قصد  انتقال آن از استان سیستان و بلوچستان به استان هرمزگان و در نهایت انتقال این مواد به استان های مرکزی را داشتند، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی هرمزگان دریافتند که این محموله به بندر دیر استان بوشهر منتقل شده که در یک عملیات مشترک با پلیس بوشهر خودرو حامل مواد مخدر توقیف را توقیف کردند.

این مقام انتظامی اذعان داشت: در این عملیات یک تن و 400 کیلوگرم  تریاک کشف و 3  قاچاقچی نیز در این زمینه دستگیر شدند.

سردار ملکی ضمن قدردانی از همکاری پلیس استان بوشهر در اجرای این عملیات مشترک از عموم مردم خواست در صورت مشاهده و بر خورد با هرگونه تهیه و توزیع مواد مخدر و دیگر اقلام قاچاق و موارد ممنوعه، مراتب را از طریق تلفن 110 مرکز فوریت های پلیسی در میان گذاشته تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و مجرمان اقدام شود.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید