خبر فوری

برگزاری دوره آموزشی تفسیر موضوعی قرآن در مراکز خدمات جهاد کشاورزی

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین شرفی تصریح کرد: در دوره آموزشی تفسیر موضوعی قرآن، در خصوص فضیلت ماه مبارک رمضان و تزکیه نفس در این ماه و اجابت دعا و اشاره به آیه اول سوره بقره در خصوص نقش بی بدیل قرآن در زندگی انسان ها مطالبی ارائه شد.

وی افزود: مراحل انس با قران، مزایای نگاه کردن به آیات قران، آیات سوره یوسف در مورد کشاورزی و مقابله با انواع مشکلات در این زمینه و کمبودآب و خشکسالی در زمان تحریم اقتصادی توسط دشمن از دیگر مطالبی بود که در دوره های آموزشی بیان شد.

رئیس اداره آموزش عقیدتی جهاد کشاورزی هرمزگان خاطرنشان کرد: در پایان هر دوره کارشناسان مراکز سوالاتی در مورد احکام ماه مبارک رمضان و سفر و ماموریت در این ماه بیان کرده و پاسخ خود را دریافت کردند.

وی در پایان اضافه کرد: دوره های آموزشی تفسیر موضوعی قرآن تاکنون در مراکز خدمات کشاورزی شمیل، تخت، ایسین و قلعه قاضی و غیره برگزار شده است و تا پایان ماه مبارک رمضان در سایر مراکز خدمات جهاد کشاورزی ادامه خواهد داشت.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید