خبر فوری

دسترسی به سایت‌های پرخطر اثرات مخرب استفاده از فیلترشکن است

پروانه سلحشوری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برخی کارها در کشور ما انجام می‌شود که نمی‌دانیم این کارها را دوستان نظام و یا دشمنان آن انجام داده‌اند.

وی توضیح داد: آن‌هایی که تلگرام را فیلتر کردند انگار قدرت‌شان از رییس‌جمهور بالاتر بوده یا این‌که رییس‌جمهور خود موافق فیلتر تلگرام بوده و جور دیگری جلوه می‌دهد. به هر حال درخواست ما این است که آقایان در نظرسنجی‌ها و مطالعات خود بررسی کنند که آیا با فیلتر تلگرام حجم کاربران آن کمتر شده و تعداد کاربران پیام‌رسان سروش بیشتر شده است که در این صورت موفق بودند اما اگر این اتفاق رخ نداده باشد یعنی اقدام آن‌ها کارآمد نبود.

نماینده مردم تهران تاکید کرد: کسانی که تلگرام را فیلتر کردند باعث استفاده بیش از حد از فیلترشکن‌هایی شدند که سازنده‌های آن به راحتی می‌توانند دسترسی به اطلاعات مردم ما داشته باشند.

وی افزود: از طرف دیگر گروه‌های سنی کودک و نوجوان با استفاده از فیلترشکن به تمامی سایت‌ها حتی سایت‌های پرخطر نیز دسترسی پیدا کرده که این خطرات اجتماعی را در بر خواهد داشت.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید