خبر فوری

مراسم تکریم و معارفه معاونین توسعه مدیریت و منابع، غذا و دارو و بهداشتی دانشگاه برگزار شد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان

دکتر سید حسین داودی، رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، مسئولان دانشگاه را افرادی پر تلاش و مسئولیت پذیر عنوان کرد و ابراز داشت: هر گونه تغییرات مدیریتی در بدنه دانشگاه، در جهت تقویت روحیه کار و توسعه بخش های مختلف دانشگاه خواهد بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تلاش برای رضایت خدا و مردم را کاری بسیار ارزشمند دانست و خاطر نشان کرد: جایگاه 3 معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، معاونت غذا و دارو و معاونت بهداشتی بسیار حساس و مهم است و باید در این حوزه ها با تمام توان کار کرد تا شاهد ارتقاء سطح کمی و کیفی در مجموعه دانشگاه باشیم.

در پایان، از زحمات و خدمات ارزنده معاونین اسبق تقدیر و تشکر گردید و احکام سرپرستی و انتصاب، توسط ریس دانشگاه به سرپرستان جدید حوزه های توسعه، بهداشت و غذا و دارو ابلاغ  شد.

 

 

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید