خبر فوری

پیش بینی برداشت بیش از ۳۵ هزار تن لیموترش از باغ های میناب

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، محمد سالاری مدیرجهادکشاورزی شهرستان میناب از آغاز برداشت لیموترش در این شهرستان خبر داد .

وی گفت: سطح زیر کشت این محصول در میناب ۳ هزار و صدهکتار است که پیش بینی می شود تا پایان زمان برداشت بیش از ۳۵ هزار تن محصول از این میزان سطحئ زیر کشت برداشت شود.

 مدیر جهادکشاورزی شهرستان میناب گفت: برداشت لیموترش در این شهرستان از اواخر اردیبهشت  آغاز می شود و تا پایان مرداد ادامه خواهد داشت.

سالاری افزود:برداشت امسال نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته که علت آن برگزاری کلاس‌های آموزشی و ترویجی و مبارزه به موقع با آفات و بیماری هاست.

وی گفت:عمده مناطق کشت این محصول بخش‌های مرکزی، توکهور-هشتبندی، سندرک و بندزرک است.

مدیرجهادکشاورزی شهرستان میناب گفت:محصول برداشت شده علاوه بر توزیع در بازار هرمزگان به استان‌های تهران، اصفهان، فارس و خوزستان ارسال می‌شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید