خبر فوری

تکمیل ساختمان های نیمه کاره رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال را در پی دارد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر فریدون همتی در نشست پیگیری مسائل ساختمان های نیمه کاره رها شده در بندرعباس با تاکید بر اینکه تمامی ساختمان های نیمه کاره رها شده باید شناسایی و علت رها شدن آنها مشخص و پیگیری شود، عنوان کرد: تمامی ساختمان های نیمه کاره رها شده بزرگ و نسبتا بزرگ دولتی و خصوصی باید شناسایی و تکلیف آنها روشن شود زیرا این سازه ها جزئی از سرمایه های استان هستند و باید وارد چرخه اقتصادی و اشتغال شوند.

وی تکمیل این گونه پروژه ها را موجب رونق اقتصادی در استان دانست و افزود: باید از تمامی ظرفیت های استان به منظور ایجاد اشتغال استفاده کرد که اتمام ساختمان های نیمه کاره یکی از این راه هاست.

استاندار هرمزگان بخش خصوصی را بازوی بخش دولتی دانست و بیان داشت: دستگاه های دولتی باید با تمام توان به بخش خصوصی کمک کنند تا پروژه های نیمه ساخته که عدم اتمام آنها با دلایل موجه همراه است، تکمیل شود.

همتی گفت: برای جذب سرمایه‌ گذار باید رفتار مناسبی با بخش خصوصی داشت تا آنها سرمایه های خود را در استان سرمایه گذاری کنند و موجب رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال شوند.

در این نشست دکتر همتی استاندار هرمزگان وضعیت دو پروژه نیمه کاره رها شده متعلق به بخش خصوصی در شهر بندرعباس را پیگیری و از دستگاه مربوطه خواست به منظور اتمام آنها نهایت همکاری را انجام دهد، تا با بهره برداری از این پروژه ها زمینه ایجاد بیش از یک هزار فرصت شغلی فراهم شود.

این جلسه با حضور سرپرست معاونت امور عمرانی و مدیران کل امور اقتصادی، امور شهری و دفتر فنی استانداری هرمزگان، شهردار بندرعباس، مدیرکل راه و شهرسازی استان و یکی از سرمایه‌ گذاران بخش خصوصی برگزار شد.

 

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید