پیام تبریک استاندار هرمزگان به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در  هرمزگان، در متن پیام دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَبَیِّنَاتٍ مِنَ الْهُدَىٰ وَالْفُرْقَانِ ۚ

ماه رمضان همان ماه‌ است که در آن، قرآن فرو فرستاده شده است، کتابى‌ که مردم را راهبر، و متضمّن‌ دلایل آشکار هدایت، و میزان‌ تشخیص حق از باطل است. (سوره بقره آیه 185)

رمضان ماه عبادت و بندگی خالصانه به درگاه خالق بی همتا بار دیگر فرارسید تا مومنان خاضعانه یک ماه میهمان ضیافت بزرگ الهی باشند و از برکات میهمانی بزرگ پروردگار عالم بهره مند شوند.

در ماه مبارک رمضان، خداوند متعال قرآن کریم را نازل فرمود و از طریق آن با انسان ها سخن گفت و همچنین در این ماه شب های قدر را که برتر از هزار ماه است، قرار داد تا در این شب ها نگاهی به اعمال خود بیندازیم و با خلوص نیت در درگاه الهی حاضر شویم و به راز و نیاز بپردازیم.

رمضان را بهار قرآن نامیده اند و در این ماه از هر کوی و برزن نجوای زیبای تلاوت قرآن کریم به گوش می رسد و فرصتی برای تدبر و تامل بیشتر در آیات الهی برای مومنین فراهم می شود.

روزه داری، دوری از گناه و انجام اعمال نیک و ترویج کمک به همنوع و به خصوص فقرا و ایتام از عادات بسیار زیبایی است که در ماه رمضان به وفور دیده می شود و لازم است به خوبی آن را تمرین کنیم تا در دیگر ایام زندگی نیز همچنان آنها را جاری سازیم.

رمضان فرصت بی بدیلی برای نزدیک شدن هرچه بیشتر به پروردگار عالم است تا از راهنمایی هایی که خداوند برای زندگانی هرچه بهتر داشته، بیشتر بهره بگیریم و مسیر تعالی معنوی را در پیش بگیریم.

اینجانب حلول ماه مبارک رمضان را به یکایک مسلمانان جهان و به خصوص ملت شریف ایران و مردم مومن استان هرمزگان تبریک عرض می نمایم و امیدوارم روزه داری ها و عبادت های آنان در ماه رمضان مورد قبول درگاه خداوند متعال قرار گیرد تا شیرینی پاداش الهی در پایان این ماه مبارک، همگان را شامل شود.

                                                

فریدون همتی

استاندار هرمزگان

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید