خبر فوری

گزارش رسانه اسپانیایی درباره تقابل دوباره مازیچ و رونالدو

به گزارش هرمزبان به نقل از  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، شنبه ۵ خرداد، تیم های رئال مادرید اسپانیا و لیورپول انگلیس در ورزشگاه المپیک کیف اوکراین به مصاف هم می روند و ۲ تیم در صدد هستند تا با پیروزی مقابل یکدیگر، قهرمان لیگ قهرمانان شوند. 

قضاوت این مسابقه برعهده میلوراد مازیچ 45 ساله است. داور صربستانی که در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل قضاوت کرد و جزء داوران انتخاب شده برای جام جهانی روسیه هم است. او از سال ۲۰۰۹ در لیست بین المللی فیفا حضور دارد و بازی های زیادی هم سوت زده است.

اما نکته جالب توجه در فینال لیگ قهرمانان، تقابل دوباره رونالدو با مازیچ است. رسانه اسپانیایی AS در گزارشی به تقابل آنها در کیف اوکراین پرداخته و نوشته است: وقتی کریستیانو رونالدو با میلوراد مازیچ در کیف به هم می رسند، احتمالا جام جهانی برزیل را به یاد خواهد آورد. در آن مسابقه، مازیچ یک پنالتی مشکوک برای ژرمن ها گرفت و همچنین په په را در درگیری با مولر اخراج کرد ، تا پرتغالی ها با نتیجه ۴ بر صفر شکست بخورند و از گردونه مسابقات حذف شوند.

پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی پرتغال پس از پایان بازی، در خصوص داوری صحبت زیادی نکرد اما قضاوت مازیچ را جانبدارانه خواند و اخراج په په را ناصحیح دانست.

این رسانه در ادامه آورده است: البته مازیچ فقط رقیب پرتغال در جام جهانی نبود و عملکرد او در بازی ایران و آرژانتین سبب شد تا فدراسیون فوتبال ایران به فیفا شکایت کند و همچنین کی روش پس از پایان بازی با انتقاد فراوان از داور گفت: آیا این داور امشب و در آینده می تواند راحت بخوابد؟

در پایان جام جهانی و در نظرسنجی که سایت Redcardtheref انجام شد، او بدترین داور جام لقب گرفت و حالا تقابل دوباره او با رونالدو، می تواند جذابیت ها و حواشی زیادی داشته باشد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید