خبر فوری

“در لیگ اروپا سفیدپوشان جام قهرمانی را بالای سر نمی برند”

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، اتلتیکومادرید دوباره توانست فاتح لیگ اروپا شود. این اتفاق دیشب (چهارشنبه) با پیروزی سه بر صفر مقابل مارسی رخ داد. آنتوان گریزمان نقش مهمی در این قهرمانی داشت. او توانست دو گل به ثمر برساند و به همین خاطر رسانه‌های ورزشی  جهان عملکرد مهاجم فرانسوی را برجسته کردند. در ادامه‌ به تیترهای مطبوعات جهان در رابطه با فینال دیشب اشاره می‌شود.

اکیپ: گریزمان همه چیز را خراب کرد

 روزنامه‌ فرانسوی نوشت: مارسی در سومین فینال اروپایی‌اش پس از سال ۱۹۹۹ و ۲۰۰۴ برابر اتلتیکو شکست خورد و فرصت قهرمانی را از دست داد. دیمیتری پایت آسیب دید و گریزمان درخشید. مهاجم فرانسوی مرد فینال‌ها است. او دو فینال لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد. همچنین شکست را در فینال یورو تجربه کرد اما توانست پس از سه ناکامی قهرمانی این بار جشن بگیرد.

لو فیگارو: گریزمان، مارسی را به صلیب کشید

روزنامه‌ فرانسوی به عملکرد درخشان گریزمان اشاره کرد و نوشت: او در اتلتیکومادرید نقش مهمی دارد و شب گذشته درس بزرگی به مارسی داد.

لوموند: اتلتیکو رویاهای مارسی را بر باد داد

رسانه‌ فرانسوی نوشت: یک فرانسوی در شانزدهم می در لیون گلزنی کرد. او دو بار این کار را انجام داد.

آمار مارسی در فینال‌ها بدتر شد. این تیم از پنج فینال اروپایی خود چهار دیدار نهایی را با شکست به پایان رسانده است و از آخرین قهرمانی‌اش در اروپا ۲۵ سال می گذرد.

اوله: چولو قهرمان!

سایت  آرژانتینی نوشت: اتلتیکو با درخشش گریزمان توانست فاتح لیگ اروپا شود. تاریخ سازی دیگو پابلو بزرگ‌تر شد.

چنین، چنین، اتلتیکو پیروز شد. این تیم با هدایت سیمئونه به قهرمانی دست یافت. چنین، چنین، گریزمان شاید با روخی بلانکو خداحافظی کند تا با لیونل مسی در بارسلونا  هم بازی شود.

با این حال بالاتر از همه قهرمانی سیمئونه بود. او توانست ششمین جام خود را به دست آورد و به افتخاراتش بیفزاید.

سان: ونگر این جامی بود که می‌توانستی فتح کنی

روزنامه‌ انگلیسی با کنایه به آرسن ونگر به قهرمانی اتلتیکومادرید اشاره کرد نوشت: سرمربی آرسنال می‌توانست به دوران  ۲۲ ساله‌اش در این تیم با نخستین قهرمانی اش در اروپا پایان دهد با این حال شکست برابر اتلتیکو در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا اجازه نداد اتفاق بیفتد.

گریزمان در حالی پیروزی تیمش را در دیدار دیشب رقم زد که به عنوان یک هوادار مارسی محسوب می‌شد (در کودکی).

میرر: گریزمان، روخی بلانکو را به یک افتخار اروپایی رساند

رسانه انگلیسی نوشت: مهاجم فرانسوی با دو گلی که در دو نیمه مختلف به ثمر رساند قهرمانی تیمش را در لیگ اروپا رقم زد. گریزمان تفاوت‌ها را در این شب آشکار کرد و نشان داد چرا بارسلونا خواهان امضای قرارداد با او است.

گاتزتا دلو اسپورت: در لیگ اروپا جایزه‌ای برای سفید پوشان وجود ندارد

روزنامه‌ ایتالیایی نوشت: دیشب شب گریزمان بود. آیا او در آخرین فینال خود با اتلتیکومادرید این دو گل را به ثمر رساند؟ سیمئونه او را  به یک پدیده تبدیل کرد. مهاجم فرانسوی تنها یک گام با بارسلونا فاصله دارد. ۱۰۰ میلیون یورو رقم زیادی به نظر می‌رسد اما در فصل نقل‌ و انتقالات برای بازیکنان سطح پایین‌تری رقم بیشتری پرداخت شده است. کسی چه می داند شاید سیمئونه پس از جدایی گریزمان به سراغ پائولو دیبالا برود.

رسانه ایتالیایی در ادامه‌ به لیگ قهرمانان و قهرمانی های پیاپی رئال مادرید در این رقابت‌ها کنایه زد و نوشت: در لیگ اروپا داستان متفاوت است در لیگ اروپا عنوان قهرمانی به تیم سفید پوش نمی رسد و هر بار رویاهای زیبا پاک می‌شوند. لیگ اروپا یک جشن است. در لیگ اروپا رئالی‌ها آنها هستند (اتلتیکو). سومین پیروزی برای اتلتیکومادرید در ۹ سال اخیر به دست آمد. سیمئونه توانست دومین قهرمانی اش را در لیگ اروپا جشن بگیرد.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید