خبر فوری
هرمزبان:رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان میناب از به بهره برداری رسیدن ۱۸ گاوداری پرواری دراین شهرستان خبر داد.

بهره برداری از هجده گاوداری پرواری در میناب

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، عباس راستی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان میناب گفت:در نخستین روز از ماه مبارک رمضان ۱۸ گاوداری پرواری در شهرستان میناب به بهره برداری رسید.

وی گفت: هر گاوداری با تسهیلات ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومانی و با سود ۴ درصد به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد واگذار شده است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان میناب  افزود: هر یک از گاوداری‌ها در یک دوره نه ماهه بیش از ۲ تن گوشت قرمز تولید می‌کنند.
 عباس راستی گفت: برای اجرای این طرح‌ها ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده است و ۵۴ نفردر گاوداری‌ها مشغول کار هستند.
وی افزود: از ابتدای سال تاکنون ۳۰ طرح در زمینه‌های دامداری، کشاورزی، صنفی، صیادی و پنل‌های خورشیدی با اعتبار ۹۰۰ میلیون تومان به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی واگذار شده است و ۶۰ نفر مشغول فعالیت هستند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان میناب افزود: پارسال ۴۸۳ طرح با اعتبار ۷ میلیارد و ۸۳۳ میلیون تومان به مددجویان واگذار شد که ۳۵۱ نفر به خودکفایی رسیدند و ازحمایت کمیته امداد امام خمینی خارج شدند.
عباس راستی گفت:: از آغاز طرح خودکفایی در سال ۸۵ تاکنون بیش از ۳ هزار خانوار در شهرستان میناب خودکفا شدند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان میناب گفت: در حال حاضر ۷ هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی هستند و پیش بینی می‌شود تا پایان امسال ۷۰۰ طرح با اعتبار بیش از ۱۱ میلیارد تومان به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد واگذار شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید