خبر فوری
هرمزبان:به تازگی شبکه اجتماعی اینستاگرام که مالکیتش در اختیار مدیران فیسبوک است، تبلیغات مربوط به معرفی مستند سایه نابودی، را که روایتگر حماسه‌های رزمندگان فاطمیون است، از صفحات کاربران خود پاک کرد.

حذف تبلیغات مستند «سایه نابودی» از سوی اینستاگرام

به گزارش هرمزبان به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا، چندی قبل مدیران فیسبوک صفحه رسمی لشکر فاطمیون را بدون دلایل موجه از دسترس خارج کردند و به وضوح نشان دادند که مدعیان حقوق بشر، تا چه اندازه از شکست‌های میدانی اخیر در مقابله با رزمندگان مقاومت مغموم هستند و اکنون در فضای سایبری عقده گشایی می‌کنند.

این پایان کار نبود و به تازگی شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز که مالکیتش در اختیار مدیران فیسبوک است، تبلیغات مربوط به معرفی مستند سایه نابودی، را که روایتگر حماسه‌های رزمندگان فاطمیون است، از صفحات بسیاری از کاربران خود پاک کرد.

اینگونه واکنش‌ها نشانگر آن است که تغذیه کننده اصلی شبکه‌های اجتماعی نامبرده(رژیم صهیونیستی) پس از شکست و نابودی مزدورانش در عراق و سوریه، اکنون سایه‌ سنگین نابودی را روی سر خود حس می‌کند.

مستند سایه نابودی تازه‌ترین اثر مرکز رسانه‌ای فاطمیون است که گوشه‌ای از شکست مزدوران و تروریست‌های دست نشانده‌ رژیم صهیونیستی توسط رزمندگان فاطمیون را به تصویر کشیده است. کارگردانی این مستند بر عهده ساسان فلاح‌فر است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید