خبر فوری

اختتامیه همایش استانی علمی پژوهشی از نگاه معلم در میناب

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، غلامرضا سالاری دبیر اجرایی این همایش گفت: ۵۰۲ اثر در بخش بررسی کتاب‌های درسی مقطع ابتدایی و متوسطه و در حوزه آموزش و پرورش و بخش آزاد به دبیرخانه همایش ارسال شد.

وی افزود: هیئت داوران پس از داوری و بررسی ۲۱ اثر را به عنوان آثار برتر انتخاب کردند.

دبیر اجرایی این همایش گفت: آثار به صورت سخنرانی در همایش ارائه شد که در پایان ۲۱ اثر برتر برای نمایش در سایت مرجع دانش و دفتر تالیف کتاب‌های درسی وزارت آموزش و پرورش ارسال می‌شود.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب هدف از برگزاری این همایش را تحلیل و نقد معلمان از کتاب‌های جدید التالیف عنوان کرد و گفت: با برگزاری این چنین همایش‌هایی می‌توان اشکالات و نواقص کتاب‌های جدید التالیف را برطرف ساخت.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید