خبر فوری

شورای عالی امنیت ملی پاکستان سخنان نواز شریف درباره حوادث تروریستی بمبئی را محکوم کرد

به گزارش هرمزبان به نقل از دفتر منطقهای خبرگزاری تسنیم به نقل از اکسپرس نیوز، جلسه اضطراری شورای امنیت ملی پاکستان به درخواست ارتش این کشور تشکیل شده و تمام اعضا سخنان نواز شریف در مورد حوادث تروریستی بمبئی را محکوم کردند.

در این جلسه که با حضور فرمانده ستاد ارتش پاکستان، فرماندهان نیروی زمینی، هوایی و دریایی ارتش، وزیر دفاع، دبیر شورای عالی امنیت ملی و دیگر مسئولین بلند پایه پاکستان برگزار شد ابعاد سخنان نواز شریف مورد بحث قرار گرفت.

در پایان و طی بیانیهای شورای عالی امنیت ملی پاکستان تمام سخنان نواز شریف را محکوم و تکذیب کردند.

در این بیانیه تاکید شده است: سخنان نواز شریف واقعیت ندارد و پاکستان هیچ نقشی در حملات تروریستی بمبئی نداشته است.

شورای عالی امنیت ملی پاکستان تصریح کرد: عامل اصلی به نتیجه نرسیدن پرونده حوادث تروریستی بمبئی دولت هند است زیرا از ارائه آمارها و حقایق خودداری میکند.

نواز شریف نخست وزیر سابق و رد صلاحیت شده پاکستان مدعی شده بود تروریستهایی با حمایت برخی کشورها از مرزهای پاکستان عبور کرده و حملات خونین بمئبی را به بار آوردند که موجب مرگ 150 نفر شد.

رسانه های هندی این سخنان نواز شریف را اعتراف پاکستان به دست داشتن در این حملات توصیف کرده بودند.

هند و آمریکا علیرغم سال ها تلاش هنوز نتوانسته‌اند مدارکی دال بر اثبات نقش پاکستان در این حملات بیابند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید