خبر فوری

برگزاری جلسه هماهنگی رابطین مدارس مجری طرح داناب در استان هرمزگان

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان ، در این جلسه حسن سالاری قائم مقام شرکت آب منطقه ای هرمزگان  ضمن بیان اهمیت اقدامات فرهنگی و اموزشی در آب و نیز ضرورت اجرای طرح داناب در مدارس و تعامل بیشتر آب منطقه ای و اداره منابع آب با اموزش و پرورش ، برگزاری دوره های آموزشی و ضمن خدمت برای رابطین داناب و معلمان و پرسنل اموزش و پرورش تاکید نمود.

وی  با عنوان اینکه طرح ملی داناب بر کاهش مصرف آب تاکید دارد ،آموزش نسل آینده را یک اولویت دانست .

قائم مقام شرکت آب منطقه ای هرمزگان با تأکید بر اهمیت اجرای طرح داناب  در استان هرمزگان اظهارداشت :  استان از لحاظ وضعیت منابع آبی در شرایط نا مناسبی قرار دارد و کاهش بارندگی ها  در کل کشور نگران کننده است .

حسن سالاری افزود : استان هرمزگان کمترین میزان بارندگی را درکشور دارد  و هرسال نسبت به سال قبل این وضعیت بدتر می شود ولی   میزان  مصرف  آب کاهش نمی یابد و ما با  منابع آب کم و میزان مصرف بالا  روبرو هستیم و  اگر در  مصرف  آب صرفه جوئی صورت نگیرد ، دچار مشکل بحران شدید کم آبی می شود.

وی   ادامه داد :  مدیریت مصرف را باید سرلوحه خود قرارداده  و فرزندانمان را به گونه ای تربیت کنیم که مدیریت مصرف را بهتر از ما در زندگی رعایت نمایند.

 سالاری  اظهارداشت  : فرهنگ سازی را باید از فرزندانمان آغاز کنیم چرا که  برای فراگیری و نهادینه شدن فرهنگ  آماده تر هستند و می توانند خانواده های خودرا هم تحت تأثیر قراردهند.

در پایان وی مطالبی پیرامون گزارشی از سازمان های مختلف بین المللی در مورد بحران آب ، پتانسیل ها و محدودیت های منابع آبی کشور و استان ، و برنامه هایی که در طرح دانش آموزی نجات آب (داناب) در سال تحصیلی جاری انجام گیرد را عنوان نمود.

 

 

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید