خبر فوری

پیام تبریک استاندار هرمزگان در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان در این پیام آورده است:

 

بسمه تعالی

قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب عنوان نخست قاره کهن، نشان از توانمندی بسیار بالای بانوان ایران اسلامی در عرصه ورزش دارد.

حضور موثر سرکار خانم فهیمه زارعی ورزشکار هرمزگانی و اهل شهرستان بشاگرد این استان در تیم ملی فوتسال بانوان ایران نیز بخشی از استعداد جوانان این استان را در سطح بین المللی به منصه ظهور رساند.

کسب این عنوان ارزشمند با رعایت حجاب اسلامی توسط بانوان کشورمان ارزش بیشتری پیدا کرد و بانوان این سرزمین اعتقاد خود به امر مهم حجاب را ثابت نمودند.

اینجانب قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا که با حضور بازیکن توانمند هرمزگانی رقم خورد را به ملت شریف ایران و مردم نجیب هرمزگان تبریک عرض می نمایم و امیدوارم این موفقیت ها روز به روز افزایش یابد.

 

فریدون همتی

استاندار هرمزگان

 

 

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید