خبر فوری

برگزاری جشنواره انبه و یاسمین‌گل در میناب

به گزارش هرمزبان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،ششمین جشنواره شکرگزاری انبه و یاسمین گل با حضور مسئولین در سالن تالار صدف میناب برگزار شد.
کیوان احمدی مدیر اجرایی جشنواره گفت: مهم‌ترین اهداف این جشنواره پرداختن به تاریخ و تمدن هرمز کهنه با محوریت انسجام و مشارکت اجتماعی شهروندان و معرفی جاذبه‌های طبیعی و گردشگری میناب است.
وی افزود:در حاشیه جشنواره غرفه صنایع‌دستی، نان محلی و باغ گل برگزار شد.
نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جشنواره گفت: ورود غیر قانونی و قاچاق محصولات کشاورزی به استان و بحران آب دو خطر جدی برای باغ‌های انبه است.
سید مصطفی ذوالقدر افزود: متاسفانه در سال حمایت از کالای ایرانی میوه‌های قاچاق در مجلس و نهاد‌های دولتی یافت می‌شود.
حجت الاسلام معتمدی امام‌جمعه میناب هم گفت: بر اساس روایات باید برای حفاظت و پرورش درختان تلاش کرد.
بهزاد فراهانی رئیس انجمن تئاتر کشور هم با اشاره به بحران کم آبی در کشور گفت: همه مردم و مسولان باید بحران آب را جدی بگیرند و در مدیریت و مصرف منابع آب رفتارهایمان را اصلاح کنیم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *