خبر فوری

کشف 800 میلیارد ریال پارچه قاچاق در هرمزگان

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان سردار"عزیزاله ملکی" : در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی توقیف 13 دستگاه کانتینر انواع پارچه قاچاق در سال گذشته که منجر به تشکیل پرونده ، شناسایی و دستگیری 3 تن از متهمان و عاملان اصلی شد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه روند رسیدگی به پرونده پس از اخذ دستور قضائی ، سوابق و عملکرد چرخه واردات 6 ماهه نخست سال 96 شرکت مذکور به صورت ویژه و تخصصی توسط کارشناسان پلیس آگاهی مورد بررسی قرار گرفت که پس از استخراج 19 فقره اظهار نامه، با مبنا قرار دادن اطلاعات فاکتور اصلی مشخص شد افراد این شرکت  اقدام به اظهار 10 قلم انواع پارچه و چرم مصنوعی قاچاق کرده اند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: قاچاقچیان با این شگرد ، قریب به 80 دستگاه کانتینر به میزان 2 میلیون و 680 هزار کیلوگرم پارچه را از گمرک کیش به صورت قاچاق وارد کشور کرده اند.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: بنا به نظر کارشناسان، ارزش محموله های مکشوفه 800 میلیارد ریال برآورد شده ؛ پرونده شرکت مذکور در  دادسرای عمومی و انقلاب در حال رسیدگی است

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید