خبر فوری

نهال های بومی توسط روستاییان شهرستان جاسک کاشته شد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ جمشید سالاری گفت : در روستاهای گتی،لیرک و کیدرپایین واقع در بحش لیردف این شهرستان  که پروژه های بیابانزدایی نهالکاری،آبیاری و مراقبت انجام گردیده است تعدادی از نهال های بومی منطقه از جمله (کهور ایرانی،چوج،کنار،گز و …) جهت کاشت در محوطه منازل مسکونی و آبیاری و مراقبت توسط خود روستاییان به آنان  واگذار گردید.

وی افزود : روستاهای مذکور جزء کانون های بحرانی فرسایش بادی شهرستان به شمار می آیند که علی رغم اجرای پروژه های بیابانزدایی نیاز به همکاری و مشارکت مردم منطقه جهت مهار آن می باشد و در همین راستا و به منظور بالا بردن سطح فرهنگ منابع طبیعی ،صیانت از آن و همچنین جلب مشارکت مردم  نهال هایی به آنان واگذار گردید که با مشارکت آنان مراقبت گردند.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید