اصالت دانشگاه آزاد اسلامی برگرفته از انقلاب است

اصالت دانشگاه آزاد اسلامی برگرفته از انقلاب استبه گزارش هرمزبان به نقل از   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد عبدالله خانی رئیس مرکز نظارت و بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه شورای استانی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان که با حضور دبیر هیأت امنا و رؤسای واحد‌ها و مراکز این استان برگزار شد، دانشگاه آزاد اسلامی را یکی از میراث‌های گران‌بهای انقلاب اسلامی نامید و اظهار کرد: اصالت دانشگاه آزاد اسلامی برگرفته از انقلاب است و فعالیت آن در راستای سیاست‌های نظام و رهبری است.

عبدالله خانی از مدیریت راهبردی به عنوان رمز موفقیت دانشگاه یاد کرد و گفت: هدف‌گذاری و اتخاذ سیاست‌های تحول گرا در راستای رفع مشکلات و موانع جامعه و پاسخگویی به موقع به مطالبات مردم، نشان از مدیریت توانمندی است که در دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفته و باید همواره در این جهت گام برداشت.

وی نظارت بر کیفیت عملکرد دانشگاه را از وظایف اصلی بازرسی خواند و تصریح کرد: همکاری واحد‌ها و مراکز دانشگاهی با دفتر بازرسی در چارچوب‌ها و آیین‌نامه‌های تعریف شده، موجب می‌شود تا مجموعه در مسیر رشد و پیشرفت قرار گیرد.

رئیس مرکز نظارت و بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد با اعلام رضایت از فعالیت‌های مؤثر و ماندگار در استان هرمزگان بیان کرد: نگاه اجمالی به آمار‌ها نشان می‌دهد تلاش مضاعفی برای پویایی دانشگاه صورت گرفته که بدون تردید حاصل زحمات و تلاش‌هایی است که در این مجموعه انجام شده است.

ایجاد سیستم نظارتی به معنای بی اعتمادی به کارکنان نیست

دبیر هیات امنای استان هرمزگان نیز با توجه به نقش مهم بازرسان در امر بازرسی در هر سازمان و نهادی، گفت: ضرورت وجود نظارت و توصیه به ایجاد یک سیستم نظارتی به معنای بی اعتمادی به کارکنان نیست بلکه برای داشتن یک سازمان سرآمد، نظارت لازم است تا موجبات ارتقا و سرآمدی سازمان فراهم شود.

مهدی باقری افزود: پایش، نظارت و ارزیابی پیوسته و اعمال قوانین بدون تبعیض، از مهمترین عوامل نهادینه سازی و ارتقای سلامت اداری بوده که این کار با تلاش بازرسان به خوبی در کشور صورت گرفته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس، نیروی انسانی متعهد و با اخلاق کاری بالا را نعمتی بزرگ برای هر سازمانی دانست و بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با پتانسیل بالا و بهره‌مندی از نیرو‌های متعهد و متخصص خود، توانسته به افتخارات بزرگی دست یابد.

انتهای پیام /

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید