خبر فوری

از برگزاری نمایشگاه صنعت نفت تا آغاز تحویل سکه به متقاضیان/تغییر مسیر کشتی کریستال عامل اصلی تصادف سانچی

از برگزاری نمایشگاه صنعت نفت تا آغاز تحویل سکه به متقاضیان/تغییر مسیر کشتی کریستال عامل اصلی تصادف سانچیبه گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، در هفته‌ای که گذشت اخباری در خصوص بازار طلا و سکه، میزان بارش، واردات کالاهای غیرضروری، قیمت محصولات مختلف در بازار و شرایط این روزهای اصناف منتشر کرده است.   پس از توقف پیش فروش سکه در سررسید‌های یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه از ۱۷ اردیبهشت ماه پیش فروش در تمام سررسید‌ها به طور موقت بسته شد و از سوی دیگر براساس اعلام بانک مرکزی تحویل سکه‌های پیش فروش شده با سررسید یک ماهه، آغاز شد.   محمد علی کریمی سخنگوی بانک مرکزی گفت: بیش از ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار قطعه سکه تا پایان سال جاری وارد بازار می‌شود که موعد تحویل ۷۹۹ هزار قطعه از سکه‌های پیش خرید شده در اردیبهشت ماه جاری است و توزیع آن از فردا آغاز می‌شود.   هر سال با نزدیک شدن به ماه رمضان به دلیل شرایط ویژه در این ماه تقاضا برای اقلام مواد غذایی از سوی مردم افزایش پیدا می‌کند، در همین راستا حسین محمدی رئیس اتحادیه آش، حلیم و کباب از گران نشدن قیمت آش، حلیم و کباب در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: هر کیلو حلیم ساده ۱۲ هزار تومان، حلیم معجون با تمامی مخلفات کامل ۱۵ هزار تومان و قیمت هر پرس حلیم با تمام مخلفات ۸ هزار تومان، هر کیلو آش شله قلم‌کار با مخلفات کامل ۱۵ هزار تومان، هر پرش شله قلم‌کار ۸ هزار تومان عرضه می‌شود.

محمدی یادآور شد: هر کیلو آش رشته ساده ۱۲ هزار تومان، هر کیلو آش رشته با تمام مخلفات کامل ۱۳ هزار تومان و هر پرس آش رشته ۸ هزار تومان عرضه می‌شود.

بیست و سومین نمایشگاه ببین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی یکشنبه با حضور نمایندگان ۳۸ کشور در محل نمایشگاه‌های ببین المللی افتتاح شد، این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویداد این صنعت به حساب می‌آید.   محمد راستاد مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر گفت: تغییر مسیر کشتی CF کریستال به سمت راست که در ۱۵ دقیقه قبل از سانحه آغاز شده بود باعث موقعیت خطر تصادف شده است که اگر این تغییر مسیر صورت نمی‌گرفت، تصادفی رخ نمی‌داد.   بنا بر اعلام بانک مرکزی تورم تولید کننده در پایان فروردین ماه به با ۰.۳ درصد افزایش ۱۰.۸ درصد محاسبه شد.   آمار‌ها نشان می‌دهد ارتفاع بارش‌ها در حوضه‌های اصلی آبریز تا ۱۸ اردیبهشت ماه سال جاری به ۱۴۲.۳ میلیمتر رسیده که این نشان از کاهش ۳۶ درصدی بارش ها دارد.   ابراهیم جمیلی رئیس خانه اقتصاد ایران با بیان اینکه راه مقابله با تصمیم آمریکا حمایت از تولید داخل است، گفت: دیپلماسی قوی اقتصادی اثرگذاری بر شرکای خارجی را خنثی می‌کند   پرونده میزان از واردات کالا‌های غیرضروری:   واردات بیش از ۶۴ تن موم عسل به کشور    واردات بیش از ۹۹ تن مهر‌های تاریخ زنی   خروج ۱۷۸ هزار دلار ارز برای واردات انواع توپ به کشور   واردات کمربند ۲ میلیاردی شد   واردات بیش از ۱۱۷ تن رخت آویز چوبی به کشور   واردات بیش از ۲۸ هزار تنی بادام زمینی به کشور   بسته اقتصادی خبرگزاری میزان از بازار:

بسته اقتصادی خبرگزاری میزان از بازار در پانزدهمین روز از اردیبهشت ماه   بسته اقتصادی خبرگزاری میزان از بازار در شانزدهمین روز از اردیبهشت ماه   بسته اقتصادی خبرگزاری میزان از بازار در هفدهمین روز از اردیبهشت ماه   بسته اقتصادی خبرگزاری میزان از بازار در هجدهمین روز از اردیبهشت ماه   بسته اقتصادی خبرگزاری میزان از بازار در نوزدهمین روز از اردیبهشت ماه      

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید