خبر فوری

محلات حاشیه ای شهر بندرعباس بهسازی خواهند شد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان، بهروز اکرمی در نشست کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان هرمزگان با بیان اینکه توجه به مسائل و مشکلات بافت حاشیه ای و فرسوده در استان بسیار ضروری است، عنوان کرد: طبق آمار بیش از 35 درصد بافت شهر بندرعباس حاشیه ای و فرسوده است.

وی با بیان اینکه باید برای بهسازی و احیای این گونه بافت های شهری چاره ای اندیشید، خاطرنشان کرد: منظور از احیا بافت نه تنها انجام امور عمرانی بلکه توانمند سازی اقشار مستقر در آن از جهات مختلف از جمله فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: بازگشایی معابر و برگزاری دوره های مهارت آموزی برای جوانان و زنان سرپرست خانوار برای ورود به عرصه کسب و کار از جمله برنامه هایی است که امیدواریم در سال جاری برای بهبود شرایط بافت های ذکر شده انجام شود.

اکرمی با اشاره به ایجاد دفاتر تسهیل گری، بیان داشت: بزودی دفاتر تسهیل گری در 12 نقطه از شهر بندرعباس دایر می شود و عمده فعالیت این دفاتر تسهیل در روند احیای بافت های فرسوده و حاشیه ای خواهد بود.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید