خبر فوری

تقدیر از معلم، تکریم دانایی است

به گزارش هرمزبان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش ابوموسی، یحیی جوادی مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در آئین گرامیداشت مقام معلم در شهرستان ابوموسی ضمن تبریک ایام شعبانیه و گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری ، مقام شامخ معلمین را ستود و ازمعلمین بعنوان بنیان اصلی اجتماع یاد کرد.

جوادی اضافه کرد: علم از جایگاه بسیار ویژه ای در جامعه اسلامی برخوردار است به طوری که خداوند، خود را در سوره الرحمن با مضمون “الرحمن – علم القران” معلم معرفی می فرماید.

وی افزود: معلمان،میراث داران تعلیم و تربیت می باشند و ما خداوند را شاکر و سپاسگزاریم که خلعت زیبای معلمی را بر قامت رسول مهربانی پیامبر عظیم الشان اسلام محمد مصطفی (ص) برازنده دانسته و معلمان بعنوان وارثان امانت بزرگ تعلیم و تربیت در روی زمین میراث داران این موهبت ارزنده الهی هستند.

مشاور مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: معلمان انسان هایی هستند که از کرامت نفس و سلامت قلب و روح برخوردارند، انسان های دلسوز و عاشقی که نام معلم بر آنها نهاده شده در این مسیر قدم نهاده اند و تکریم معلم در واقع تکریم دانایی است و این مهم وظیفه همه آحاد جامعه و مسئولین است.

جوادی با اشاره به اینکه مسئولان امروز نیز دانش آموزان دیروز هستند که با دستان معلمان دلسوز پرورش یافتند افزود: معلمان باید همیشه ایام تکریم شوند و نامگذاری روزها و هفته ها بهانه برای برنامه ریزی در طول سال در جهت بهبود شرایط محسوب می شود.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید