خبر فوری

نصب لوله ترمی مجاور چاه‌های حاشیه سد شمیل و نیان

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،محمدرضا ایدون مدیرمطالعات پایه منابع آب استان هرمزگان گفت: برای نخستین بار در هرمزگان لوله‌های ترمی مجاور چاه‌های تامین آب شرب در حاشیه سد‌های شمیل و نیان نصب شد.
وی افزود: این کار به وسیله متخصصان شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان عملیاتی شد.
مدیرمطالعات پایه منابع آب استان هرمزگان گفت: پیش از این نصب منصوبات در داخل لوله جدار چاه‌های اکتشافی – بهره برداری امکان اندازه گیری دینامیک آب زیرزمینی را با مشکلاتی روبرو می‌کرد.
محمدرضا ایدون افزود: با نصب لوله‌ای به قطر دو اینچ در کنار لوله جدار اصلی چاه در هنگام لوله گذاری تحت عنوان لوله ترمی این مشکل مرتفع و امکان اندازه گیری سطح آب زیرزمینی چاه‌های بهره برداری وجود دارد.
وی افزود: تجهیز چاه‌های آب به این سیستم و نصب لاگر سطح سنج در درون آن نقش اساسی در پایش لحظه‌ای وضعیت آب سفره‌های زیرزمینی دارد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید