خبر فوری

فرشید دستوان: استفاده از توان بسیج سازندگی در اجرای پروژه‌های راهسازی هرمزگان

هرمزبان:مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: راه و شهرسازی استان از توان بسیج سازندگی در اجرای پروژه‌های روستایی استفاده می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،فرشید دستوان ظهر امروز در نشست مشترک با بسیج مهندسین عمران اظهار داشت: در حال حاضر ظرفیت‌هایی از جمله بسیج سازندگی وجود دارد که بسیج عمران می‌تواند با برنامه‌ریزی از این ظرفیت هم استفاده کند.
وی با بیان اینکه جغرافیای سکونت در هرمزگان نسبت به سایر استان‌ها متفاوت است، بیان داشت: در اغلب استان‌ها نسبت سکونت شهر به روستا 70 به 30 است اما در هرمزگان تقریبا 50 به 50 است که قاعدتا فعالیت‌های ما هم باید در روستاها بیشتر باشد که در صورت هم‌افزایی و استفاده از توان بسیج سازندگی می‌تواند کمک شایانی به عمران مناطق کرد.
وی به حجم کارهای مورد نیاز در بشاگرد اشاره کرد و گفت: بشاگرد در حال حاضر ظرفیت‌های بسیاری دارد که خوشبختانه با مشارکت خیرین و دهیاران اقدامات خوبی در حال انجام است و چنانچه بسیج ساندگی نیز ورود کند می‌توان با هم‌افزایی کارهای بیشتری انجام داد.

منبع: خبرگزاری فارس(لینک)

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید