خبر فوری

محرومیت روستای چاه غربال توکهور و هشتبندی از پوشش شبکه تلفن همراه

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،مردم روستای چاه غربال بخش توکهور و هشتبندی با بیش از دو هزار و ۲۰۰ نفر جمعیت به علت نبود پوشش شبکه تلفن همراه ازمزایای استفاده از تلفن همراه محروم هستند.
عباس رستاخیر دهیار روستای چاه غربال گفت: مشکل آنتن دهی همراه اول وایرانسل در این روستا به یک معضل تبدیل شده و مردم این روستا برای کوچکترین کاری باید از روستا خارج شوند یا به بالای کوه‌ها بروند تا بتوانند ارتباط تلفنی برقرار کنند.
عباس رستاخیر افزود: درحالی که امروزه تلفن همراه واینترنت از نیاز‌های اساسی زندگی مردم است ۶۳۱ خانوار ساکن در این روستا از این نعمت محرومند و دسترسی به اینترنت بر روی تلفن همراه برای مردم یک آرزو شده است.
وی گفت: تابحال چندین بار پیگیری لازم صورت گرفته، اما نتیجه‌ای نداشته است.
محمد بهرامی رئیس شورای اسلامی بخش توکهور نیز گفت: مشکل نبود آنتن شبکه تلفن همراه محدود به روستای چاه غربال نیست و بسیاری از روستا‌های منطقه توکهور وهشتبندی با همین معضل روبرهستند که مسئولان باید چاره‌ای بیاندیشند.
روستای چاه غربال با دو هزار و ۲۸۰ نفر جمعیت بزرگترین روستای بخش توکهور و هشتبندی در شهرستان میناب است که در ۱۵ کیلومتری مرکز این بخش قرار دارد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *