خبر فوری

پایان جشنواره استانی تئاتر درسی در میناب

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، مجید ره پرور دبیر هفتمین  جشنواره استانی تئاتر درسی گفت:هفتمین جشنواره استانی تئاتر درسی با مشخص شدن گروه‌های برتر درسالن کانون شهید عمرانی میناب به کار خود پایان داد.

وی گفت: این جشنواره به میزبانی شهرستان میناب با حضور ۱۹ گروه نمایشی از سراسر استان از نهم اردیبهشت آغاز و امروز اختتامیه آن برگزار شد.
دبیر این جشنواره افزود: هدف از اجرای تئاتر درسی الگو سازی برای آموزش و همچنین تسریع در یادگیری دروس پایه چهارم، پنجم و ششم می‌باشد.
ره پرور گفت: تئاتر هفت خان رستم از میناب و درخت آرزو از بندرعباس به ترتیب اول و دوم و تئاتر زال و سیمرغ و دهتلوک از میناب بطور مشترک سوم شدند.
هیئت داوران نیز بازیگران زهرا مرادی بازیگر نمایش طوطی و بازرگان از میناب به همراه محمد پارسا سازگار بازیگر نمایش حسنی مغرور از ناحیه یک بندرعباس را به عنوان بهترین بازیگر انتخاب کردند.
جشنواره تئاتر درسی شهرستان میناب به نمایندگی از ایران برای اولین بار به بخش مسابقه تیچر پریز یونسکو راه یافته است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *