خبر فوری

پیروزی تیم فوتبال پیشکسوتان شهدای چوار ایلام مقابل کشاورز میناب

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،تیم فوتبال پیشکسوتان شهدای چوار ایلام در دیداری دوستانه مقابل تیم پیشکسوتان کشاورز میناب به برتری دست یافت.
این دو تیم عصر دیروز به مناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج فارس در ورزشگاه تختی بندرعباس به مصاف هم رفتند که در پایان تیم شهدای چوار ایلام با نتیجه ۲ بر صفر تیم کشاورز میناب را شکست داد.
علی نظر جوهری و احمد مومن زاده گل های تیم شهدای چوار را به ثمر رساندند.

چهره های سرشناس فوتبالی کشور از جمله مرتضی فنونی زاده ، اسماعیل حلالی ، بهروز رهبری فرد، مهدی امیر آبادی ، محمد رضا مهدوی و احمد مومن زاده در ترکیب تیم شهدای چوار ۶۵ ایلام حضور داشتند.
تیم شهدای چوار ۶۵ ایلام در دومین دیدار دوستانه خود در هرمزگان از ساعت ۲۰ امشب در ورزشگاه تختی بندرعباس به مصاف تیم پیشکسوتان خلیج فارس بندرعباس می رود.
۲۳ بهمن ماه سال ۶۵ یادآور یکی از تلخ ترین روزهای تاریخ فوتبال جهان است که در این روز خونین هواپیماهای رژیم بعثی عراق مسابقه فوتبال بین تیم های منتخب چوار و منتخب جوانان ایلام را در دقیقه ۵۵ بمباران کردند.
در این فاجعه تاریخی ۹ بازیکن، یک داور و ۵ تماشاگر به شهادت رسیدند و ده ها نفر نیز به درجه جانبازی نایل شدند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *