خبر فوری

استاندار هرمزگان با صدور پیامی فرارسیدن نهم اردیبهشت روز شوراها را گرامیداشت.


به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان، در متن پیام دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مشورت یکی از موارد موکد در دین مبین اسلام است و پیامبر بزرگوار اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) بر مشورت در انجام امور مختلف تاکید داشته اند و خداوند متعال نیز در قرآن کریم و به خصوص در سوره مبارکه شوری همگان را به مشورت دعوت نموده اند و در آیه 38 سوره مبارکه شوری می فرمایند  (وَأَمْرُهُمْ شُورَى بَیْنَهُمْ)

بر این اساس امر مشورت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مورد توجه قرار گرفت و نهاد شوراهای اسلامی برای اداره مناسب شهرها و روستاها در سراسر کشور شکل گرفت.

شوراها که براساس رای مردم و با حضور منتخبین مردم هر شهر و روستا تشکیل می شوند، نقش اساسی را در مدیریت شهرها و روستاها بر عهده دارند و اعضای این نهاد مهم باید به این نقش موثر خود واقف باشند و وظایف خود را به درستی اجرایی کنند.

اینجانب فرارسیدن نهم اردیبهشت روز شوراها را به تمامی اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها در سراسر استان هرمزگان تبریک عرض می نمایم و امیدوارم شوراهای استان هرمزگان به درستی در مسیر تحقق خواسته های مردم و پیشرفت هر منطقه گام بردارند.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید