خبر فوری

نخبگان در ساختن هرمزگانی پررونق کمک می‌کنند

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر محمد خیری در دیدار با استاندار هرمزگان ضمن تشریح اهداف و رسالت‌های دانشگاه پیام نور اظهار کرد: با توجه به تجارب ارزنده و توان مدیریتی دکتر فریدون همتی همه افراد، گروه‌ها و طیف‌ها برای توسعه و پیشرفت هرمزگان در تکاپو بوده  که این نشان از کارنامه درخشان استاندار می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور از جایگاه علمی برجسته‌ای برخوردار است، افزود: اعضای هیات علمی دانشگاه و نخبگان، دولت را در راستای ساختن هرمزگانی پررونق، یاری خواهند کرد.

استاندار هرمزگان نیز در این دیدار با بیان اینکه نیروی انسانی مهم‌ترین نقش در توسعه کشور دارد، افزود: باید دانشگاه نیروی انسانی توانمند، متخصص و اخلاق‌مدار تحویل جامعه دهد و از این رو مسؤولیت دانشگاه پیام نور دوچندان می‌باشد.

همتی همچنین به شرایط خاص و استراتژیک ابوموسی پرداخت و افزود: باید رشته‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور ابوموسی گسترش یابد.

وی در پایان ضمن مطلوب ارزیابی‌کردن عملکرد دانشگاه پیام نور هرمزگان خاطرنشان کرد: برای ارتقاء سطح آموزش در استان در بودجه‌های استانی نیز از دانشگاه پیام نور حمایت خواهیم کرد.

 

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید