خبر فوری

خط و نشان سازمان حمایت به محتکران قطعات یدکی خودرو

به گزارش هرمزبان به نقل از ایسنا، رصد میدانی بازار و برخی منابع از عدم عرضه قطعات یدکی خودرو به بازار خبر می‌دهند؛ به گونه‌ای که برخی فروشندگان و عرضه کنندگان علت آن را مشخص نبودن قیمت ارز و احتمال لزوم افزایش قیمت قطعات یدکی اعلام کرده‌اند.

این بررسی‌ها نشان می‌دهد که برخی عرضه کنندگان قطعات یدکی خودرو به خاطر رصد بازار ارز و دریافت مجوز افزایش قیمت کالاهای خود را در انبارها نگه داشته‌اند.

در این رابطه وحید منایی- معاون نظارت بر کالاهای سرمایه‌ای و خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان- به ایسنا گفت: هر گونه عدم عرضه و احتکار کالا بر اساس قانون، قابلیت پیگیری و برخورد دارد و بنابر این بر اساس، قوانین موجود در صورت مشاهده و ارائه گزارش مستند، از موضوع احتکار محصولات از جمله قطعات یدکی خودرو این سازمان وظیفه برخورد با آن را بر عهده دارد.

وی افزود: از مردم درخواست می‌کنیم در صورت مشاهده و دریافت گزارشی در این باره موضوع را از طریق بازرسان اتاق اصناف یا بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت پیگیری کنند یا گزارش‌های مربوطه را به تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند که نتیجه شکایت پس از بررسی، به آنها منعکس خواهد شد.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید